2011 m. spalio 25 d., antradienis

Legenda - Chanel No 5

Chanel No 5 tai vieni seniausių ir žinomiausių kvepalų. Nors paprastai kvepalų rūšis rinkoje išsilaiko apie du ar tris metus, o kasmet pasaulį sudrebina 300 naujų kvepalų rūšių, Chanel No 5 išsilaikė rinkoje nuo 1921. Nuo tada buvo išleista ne tik daugybė naujų kvepalų rūšių, bet ir pasikeitė jų gamybos ir prekybos būdai: kvepalai internetu ar kvepalai artimiausiame prekybos centre tapo normaliu dalyku. Vis dėlto net po 90 metų Chanel No 5 yra vieni geriausiai parduodamų kvepalų.
Dalyje rinkų šių kvepalų populiarumas krito, todėl Chanel kompanija norėdama atgauti pozicijas kvepalų rinkoje ir pritraukti naująją kvepalų vartotojų kartą nusprendė sukurti naują reklamos kompaniją. Pagrindinis šios reklaminės kampanijos akcentas buvo filmo "Mulin Ružas" režisieriaus Bazo Lurhmanno sukurtas trijų minučių reklaminis klipukas. Pagrindinį vaidmenį šiame trijų minučių filme atliko gerai žinoma aktorė Nicole Kidman.

kvepalai
Trumpasis filmas yra trumpa pelenės istorija. Šiame filme-reklamoje pasakojama apie žinomą visame pasaulyje moterį, kuri bėga nuo gaujos paparacių. Sprukdama nuo jų jį įšoka į taksi, kuriame susipažįsta su jaunu brazilų tautybės rašytoju. Jo vaidmenį atliko žymus Brazilijoje aktorius Rodrigo Santoro. Keista, kad šis rašytojas neatpažino visame pasaulyje žinomos žvaigždės. Jie susipažino ir kartu praleido romantišką savaitgalį.
Nors šis filmas yra reklama, Chanel prekiniai simboliai ir pavadinimas yra matomi vos kelis kartus. Vieną kartą Chanel kvepalų pavadinimą galime trumpai pamatyti, kai veiksmas vyksta verandoje, kartais logotipas pasirodo fone ir paskutinį kartą pačioje klipo pabaigoje. Klipas pasibaigia scena, kurioje brangakmenių apsuptyje sužiba „Chanel“ pavadinimas. Nors tai yra reklama, šį klipą galima pavadinti tikru meno kūriniu. Šio filmuko tikslas buvo sukelti žmonėms gilias emocijas ir parodyti, kokie prabangūs yra šie šios kompanijos kvepalai.
Šiandieniniame pasaulyje reklama yra visur. Taigi, pasiekti geidžiamo kliento mintis ir sąmone darosi vis sunkiau. Kompanijos imasi vis įdomesnių, išradingesnių ir brangesnių būdų. Šis Chanel kompanijos filmas kainavo net 18 milijonų dolerių. Tai pakankamai didelė suma kvepalų reklamai. Ar esate matę panašių brangios kvepalų reklamos pavyzdžių?

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą